DAKS Sp. z o.o.
ul. Karczunkowska 19
02-871 Warszawa
Telefon +48 22 313 11 71
 
 
tel 22 313 11 71

Daks wyszukiwarka

Katalog Produktów

Procedura zwrotów i reklamacji w DAKS sp. z o.o.

 

 Postępowanie reklamacyjne:

 

1. Reklamacje należy składać wypełniając formularz reklamacyjny. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji.

 

2. Na formularzu reklamacyjnym należy bezwzględnie podać przyczynę reklamacji. Formularze nie spełniające tego warunku nie są rozpatrywane.

 

3. Wypełniony formularz należy wysłać mailem na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  a oryginał wydrukować, podpisać, ostemplować i przekazać kierowcy DAKS / kurierowi, który zjawi się po odbiór reklamowanego towaru.

 

4.  Towar należy zabezpieczyć przed ewentualnym dalszym uszkodzeniem w transporcie.

 

5.  Nieuzasadnione reklamacje nie będą rozpatrywane.

 

6. Po rozpatrzeniu reklamacji pracownik DAKS skontaktuje się z reklamującym celem ustalenia dalszych kroków procedury reklamacyjnej.

 

 

 

Zwrot towarów:

 

1. Zwroty są rozpatrywane na podstawie formularza zwrotu, podając przyczynę zwrotu. Jest to warunek konieczny do dokonania zwrotu.

 

2. Przed dokonaniem zwrotu należy go uzgodnić i potwierdzić z pracownikiem działu obsługi klienta DAKS pod nr telefonu 22 313 11 71 lub mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

3. Formularz zwrotu wypełnia klient. Wypełniając formularz należy dopisać słowo ZWROT.

 

4. Wypełniony formularz należy wysłać mailem na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oryginał wydrukować, podpisać, ostemplować i przekazać kierowcy DAKS / kurierowi, który zjawi się po odbiór zwrotu towaru.

 

5. Odbiór zwracanego towaru nastąpi na koszt Klienta.

 

6. Klient może zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zakupu.

 

 

 

7. Procedura zwrotu nie obowiązuje w przypadku produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie Klienta.

 

 

 

Forumlarz zwrotu i reklamacji

Copyright 2002 - 2010 © Daks
biuro@daks.pl
Telefon:
22 313 11 71